16 maja 2017

Wszyscy możemy być pewni siebie

Oglądałam dziś na you tubie, dziewczynę na wózku, która w widoczny sposób ma zdeformowane ciało i opowiada o swojej miłości. Ma wspaniałego pełnosprawnego męża. Jest przystojny, zabawny. Naprawdę nic mu nie brakuje. Zachowują się wobec siebie z wielką czułością. Niestety nie obyło się bez kąśliwych komentarzy, typu że ona go wykorzystuje, bo on musi sprzątać, jej pomagać itp. Że zachowuje się jak księżniczka, a jest leniuchem. No kurde! To już ekstra laska ma do tego prawo, a niepełnosprawna dziewczyna nie? Ma klękać przed nim i dziękować, że w ogóle ją chce? Dlaczego ona ma czuć się mniej wartościowa od innych? Ktoś tam nawet miał pretensję, że nie chodziła na studia i załatwiała sobie notatki. No ludzie! Kto tego nie robił? Moje myślenie kiedyś też było w podobny sposób ograniczone. Widziałam na ulicy kogoś wg moich standardów nieładnego, który był bardzo pewny siebie. W mojej głowie pojawiała się myśl, że on nie ma do tego prawa, bo nie wygląda. 
Aż wstyd o tym pisać! 
Na szczęście to już za mną. Jak już Wam pisałam, teraz podziwiam takich ludzi. Poprawiają mi humor, że ho! Oczywiście pozytywnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz