12 czerwca 2017

Szminka

„Tak długo szminka trzyma Ci się na ustach?”

Pytanie Eweliny do mnie, na moim Ślubie.

Co jakiś czas malowałam usta szminką "pod stołem"...(na wszelki wypadek). Podłapałam to od mojej mamy. Dzięki temu na każdym zdjęciu mam różowe usta. Bez szminki czuję się prawie nago.

Ostatnio widziałam taki spot, który pokazywał związek przy pierwszych spotkaniach, jak i po dłuższym czasie bycia razem. Facet komplementował dziewczynę, że zawsze jest tak naturalnie piękna, a ona cichaczem w łóżku malowała usta. Naprawdę mnie to rozbawiło. Swoją drogą mało rzeczy potrafi mnie naprawdę rozśmieszyć. Kiedyś mnie to martwiło. Myślałam sobie, że jestem dziwna.  Teraz pocieszam się, że mam wyższe wymagania humorystyczne. Lubię żart ”Kabaretu Hrabi”. Joanna Kołaczkowska jest dla mnie mistrzynią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz